Alla inlägg under maj 2013

Av tanja darya - 29 maj 2013 08:53

Hej jag är sjuk nu hostar 24/7 ;(!! För imon ska vi till skolresa 30 maj få asså torsdag imon aa så hon skulle prata om det idag !!! xC jag är ej med ;((

Hej

Av tanja darya - 24 maj 2013 22:09

Har inte bloggat så mkt men aa nästa vecka ska vi ha avslutning iaf Boda ;)) och skolresa ;D men typ om 2 veckor ska jag o mina vänner till Liseberg med musikskolan ( Kulturskolan). Först får vi åka saker sen spelar vi så yes men imon ska jag o min kusin till stan de är typ nåt där som de gör aa men mm hejdå ;** // darya

Av tanja darya - 16 maj 2013 16:59

Hej idag ska jag till vår vårfest alla treor ska sköta chokladbollskatapulten.   kl  6 börjar den o kl 8 tar det slut jag och min storasyster ska till ica nu och köpa saker det är hur varmt som helst 26 grader här men hejdå kanshe bloggar när jag kmr hem från vår vårfest

 från tanja

Av tanja darya - 15 maj 2013 23:21

Eller hör är bilden ^^

Av tanja darya - 15 maj 2013 23:19

Hej de är snart 00:00 ;) och imon skola är ej trött >.<. Men aa så hejdå eller st fixat mina naglar såhär ljusrosa med glitter saker kolla min bild i insta Fluffiebats // darya <3

Av tanja darya - 15 maj 2013 23:19

Hej de är snart 00:00 ;) och imon skola är ej trött >.<. Men aa så hejdå eller st fixat mina naglar såhär ljusrosa med glitter saker kolla min bild i insta Fluffiebats // darya <3

Av tanja darya - 13 maj 2013 16:30

om att jag inte har bloggat idag men aa .... igår åkte min familj och min systers kompis till knalle jag med !! men allvarligt jag köpte bikini , eyeliner , kläder , solglasögon och sminkväska ( eller där man kan lägga in smink typ närman går till nån ) xDD och ätt kebabtallrik nam nam <33 så aa xPP ska duscha snart och juste köpte också en skinjacka vit , den är super fin !! x* :OOO !!! så de var allt och idag köpte mamma kläder till mig när jag var i skolan omg världens snyggaste kläder cxx så hejdå :*' // darya <3

Av tanja darya - 12 maj 2013 11:39

hej förlåt för att vi nt har bloggat

fredag jag o darya vi skypa så fråga hon om det gick o leka så då fr¨ga jag om vi kunnde sova över men det var ett litet problem hu kunnde i gå till varandra så vi bestämde att jag cyklar till boda skolan s¨kmr hon dit. jag o darya vi var på vår marknaden vi köpte lite saker sen när vi kom hem så kolla jag o darya på film Sune i Grekland sen så kom vi på att vi kan göra food challenge så vi gjorde devi använde bakpulver,vaniljsocker,citron o kakao prova ALDRIG bakpulver vi hållde på att spy av det.

lördag jag cyklade till Lidle och darya gick vi köpte 2 vaniljmunkar och marsmellows vi körde shubby bunny det gick nt så vidare bra men sen så kom vi på att vi kan grilla de fast vi fick ta ett ljus ist o grilla med sen så åt vi kebab pizza sen kl 3 så åkte jag hem till min mormor       

från tanja

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards