Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

förlåt för att nt jag har bloggat

Av tanja darya - 12 maj 2013 11:39

hej förlåt för att vi nt har bloggat

fredag jag o darya vi skypa så fråga hon om det gick o leka så då fr¨ga jag om vi kunnde sova över men det var ett litet problem hu kunnde i gå till varandra så vi bestämde att jag cyklar till boda skolan s¨kmr hon dit. jag o darya vi var på vår marknaden vi köpte lite saker sen när vi kom hem så kolla jag o darya på film Sune i Grekland sen så kom vi på att vi kan göra food challenge så vi gjorde devi använde bakpulver,vaniljsocker,citron o kakao prova ALDRIG bakpulver vi hållde på att spy av det.

lördag jag cyklade till Lidle och darya gick vi köpte 2 vaniljmunkar och marsmellows vi körde shubby bunny det gick nt så vidare bra men sen så kom vi på att vi kan grilla de fast vi fick ta ett ljus ist o grilla med sen så åt vi kebab pizza sen kl 3 så åkte jag hem till min mormor       

från tanja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja darya - 6 juli 2013 22:12


Hej vi åkte till mammas kompis och hennes son är här ( han är stor ) aa sen vi bestämde att vi ska sova här ^^ så jao ;D kom igen Råå blogga Tanja!! ;D // darya ...

Av tanja darya - 2 juli 2013 00:31


Godnatt alla ^^ hemma från Grekland hem ljuva hem ne men hoppas ni hare bra ^^ kika mig fluffiebatss ...

Av tanja darya - 29 juni 2013 11:13


Tjo! Imon ska jag åka till Sverige igen för jag har glömmt att blogga alla dagar i veckan så aa de är jätte fint här i Kreta ön asså svårt att förklara men hotellet heter rethymno Marie resort och jag har internet här ;* hejdå // darya ...

Av tanja darya - 12 juni 2013 09:46

Hej idag eller igår sov jag över Tanja vi Hadde jätte kul ;D !! Nu ska vi hoppa studsmatta eller nej äta frukost först ...

Av tanja darya - 29 maj 2013 08:53

Hej jag är sjuk nu hostar 24/7 ;(!! För imon ska vi till skolresa 30 maj få asså torsdag imon aa så hon skulle prata om det idag !!! xC jag är ej med ;((...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards